Děkujeme našim partnerům!
Po kliknutí na odkazy u ikon si můžete prohlédnout jejich web =)
Částečně aktualizováno (2024)
ÚVODNÍ VIDEO
Jelikož se nám množily dotazy a žádosti na odkaz k úvodnímu videu, rozhodli jsme se vám jej poskytnout.
Koho by zajímala i podoba videí z předchozích let, odkazy jsou taktéž uvedeny níže.
FOTO A VIDEODOKUMENTACE
BUDE PRŮBĚŽNĚ DOPLŇOVÁNO
Níže naleznete odkazy na fotogalerie, zpravodajství či články, které se naším Memoriálem zabývaly. Pokud přijdete na něco nového, zašlete nám prosím odkaz na info@memorialparasutistu.cz – budeme sem obsah průběžně doplňovat.
Oficiální fotogalerie níže je sdílená a každý účastník má možnost přidat vhodné fotografie z akce – budeme za to moc rádi. Prosíme však před jejich nahrátím o vytřídění a kontrolu kvality – nenahrávejte stejné fotky, rozmazané fotky apod. Fotografie a video od našeho plukovního fotografa budou následovat v řádu několika málo dnů.
Podmínky účasti
ZMĚNA:
Starty týmů budou probíhat 9. 11. 2024 od 09:00 do 13:30 z prostoru v blízkosti letiště Pardubice – viz předstartovní informace s odkazem na nové umístění startu!
• Časový limit pro úspěšné dokončení a získání upomínkového předmětu je maximálně 18 hodin od startu družstva. Délka přesunu je přibližně 70 km. Samotnému účastníkovi týmu nebude dovoleno pokračovat a nemá nárok na získání upomínkového předmětu (kromě navíc objednaných).
• Pochodu se účastní pouze fyzicky a zdravotně způsobilé dvoučlenné týmy s oběma účastníky ve věku minimálně 18 let. Pro úspěšné splnění podmínek je třeba, aby dokončili oba členové družstva současně.
• Časy startu odpovídají vámi vybraném času při registraci. Hromadný nástup všech účastníků neproběhne, každá paraskupina se dostaví ve stanovený čas do označeného prostoru startu.
• Předání pamětních mincí, upomínkových předmětů a certifikátů proběhne ihned po dokončení pochodu. Průběžný odvoz zpět do místa startu bude následovat bezprostředně po naplnění autobusu.
• Kapacita přihlášených týmů je 380, tzn. celkem 760 osob. Po naplnění kapacity bude přihlašování ukončeno, nejpozději však 28. října 2024.
• Sociální zařízení a sprchy budou pro účastníky zajištěny v místě cíle.
Žádosti na organizátora
Vzhledem ke změně přihlašovacího systému máte nyní vše ve vlastních rukách. V případě požadavku na společný start s jiným týmem či týmy je potřeba zkoordinovat čas přihlášení dle volných kapacit rezervačního systému.
Organizátor neprovádí žádné manuální zásahy do časů startu a pořadí přihlášených týmů.
Takto jsou vyřešeny i požadavky na brzký či naopak pozdější čas startu z nejrůznějších důvodů. V případě brzkého přihlášení je předpoklad více volných míst na začátku startovního pole. Tímto mechanismem zabezpečíme rovný přístup všech zájemců o účast k výběru vhodného času startu.
Organizační upozornění
• Pochod probíhá bez regulace dopravy a každý pochodující se jej účastní na vlastní zodpovědnost. Každý účastník pochodu čestně prohlašuje, že je starší 18 let.
• Každý účastník pochodu je povinen být při pohybu na pozemních komunikacích označen reflexními prvky (obzvláště pak za snížené viditelnosti) a dodržovat pravidla pohybu po pozemních komunikacích.
• Příjezd do místa konání akce den předem nebude účastníkům ze strany organizátora nijak zajištěn a případné ubytování na místě či v okolí si řeší každý účastník individuálně.
• Parkování vozidel bude pro účastníky pochodu zajištěno na travnatém povrchu v blízkosti pardubického letiště – viz předstartovní informace s odkazem na nové umístění startu!
Startovné a jeho platba
Cena startovného činí 1200 Kč za celý tým.
Nabízíme možnost pro účastníky přiobjednat až 2 upomínkové předměty na tým navíc. Tyto předměty navíc obdržíte i
v případě, že se Vám nepodaří splnit podmínky úspěšného dokončení a budete si jej moci vyzvednout po předchozí telefonické
či e-mailové dohodě výhradně na bráně kasáren 43. výsadkového pluku v Chrudimi. Zasílání
předmětů není možné.
V případě úspěšného dokončení si upomínkové předměty navíc samozřejmě vyzvedete v cíli s těmi předměty, které jste si vybrali v rámci základního startovného během přihlášení.
Upomínkový předmět navíc lze objednat přes registrační tlačítko, přičemž následně vyberete volbu „objednávka upomínkových předmětů navíc“.
Platba a registrace jsou možné pouze přes platební bránu.
Po registraci je nutné uhradit startovné nejpozději do 30 minut.
Stejné podmínky platí i pro platbu za předměty objednané navíc.
Pokud nebude uhrazeno v limitu, registrace automaticky propadá a vámi rezervované místo či předměty jsou k dispozici ostatním.
Každý tým musí být registrován pod jedinečným e-mailem. Registrovat více týmů pod stejným e-mailem není možné a registraci nebude možné dokončit!
Doplňující informace k přihláškám
• V případě nedobrovolného či nechtěného kontaktu s příslušníky okupačních sil má každý účastník možnost vyslovit heslo „SKOŘICE“, po kterém mu bude okamžitě umožněno pokračovat dále po trase pochodu. Heslo lze vyslovit v kterémkoliv okamžiku od zahájení do ukončení plnění svého úkolu. Kdo má zájem si hrát, může si hrát. Kdo se chce pouze projít, může tak učinit také. Volba je na každém účastníkovi.
• Přihláška je závazná. Pokud se účastník z libovolných důvodů nemůže zúčastnit, má možnost si za sebe najít náhradníka a změnu v názvu či složení družstva co nejdříve nahlásit na email info@MemorialParasutistu.cz, nejpozději však do 6. listopadu 2024.
• Organizátor nevrací startovné. Na základě uhrazeného startovného však může provést změnu ve složení či názvu týmu, viz předchozí bod, avšak finanční vyrovnání s novým účastníkem si řeší odstoupivší účastník sám a organizátorovi pouze nahlásí nové složení družstva.
• Registrací k pochodu dávám svolení s pořízením fotografií a videozáznamu z Memoriálu parašutistů a jejich umístěním na sociálních sítích 43. výsadkového pluku. Registrací taktéž souhlasím s vyvěšením startovní a výsledkové listiny na webu pochodu.
• Platba a přihlášení se na pochod v místě startu není možné!
V případě neuskutečnění Memoriálu
V případě neuskutečnění Memoriálu parašutistů obdrží všichni přihlášení zpět poměrnou část startovného.
Vrátit celou částku není v našich silách, neboť organizátor musel v předstihu objednat upomínkové předměty, které již nelze výrobci vrátit. O tyto předměty však pochodující nepřijdou, nýbrž by jim byly v tomto případě zaslány poštou.
Zbytek z neproinvestované částky vám bude po odečtení ceny upomínkového předmětu a nákladů na dopravu vrácen zpět na účet, ze kterého byla provedena platba.
Všichni pochodující odesláním přihlášky souhlasí s těmito podmínkami.
SLEDUJTE PŘEDSTARTOVNÍ INFORMACE
Na odkazu níže naleznete důležité předstartovní informace, včetně změny místa zahájení!
Upomínkové předměty
Memoriál parašutistů se i v letošním roce bude inspirovat paravýsadkem Silver A a upomínkové předměty tomu budou odpovídat. Tradiční mince memoriálu na sobě bude nést v letošním roce podobiznu četaře Jiřího Potůčka. Na hrncích se objeví jak logo Memoriálu parašutistů, tak specificky pro každý ročník podobizna každého z výše uvedených výsadkářů. Obrázky níže jsou ilustrativní (použito z ročníku 2022), podoba bude odpovídat aktuálnímu roční
Rezervace na odkazu níže
Přihlášení na memoriál + možnost objednání upomínkových předmětů navíc Rezervace zde!Kontaktní osoba
kapitán Mgr. Jakub Pros
tel.: 777 964 736, e-mail info@MemorialParasutistu.cz
V případě, že by se Vám nepodařilo po důkladném pročtení webu nalézt Vámi požadovanou informaci, kontaktujte nás pomocí e-mailu, nebo telefonicky. Využít můžete taktéž předpřipravený formulář níže.